Съвети и ключови умения
|

Съвети и ключови умения
|
Таллпак България носи пълна отговорност за проекта до края на неговото изпълнение и до постигане на пълна удовлетвореност на клиента. След като проектът или системата са предадени на клиента, се прави продължителен анализ с цел въвеждане на подобрения. Като ключов доставчик, Таллпак България осигурява сервиз за всяко оборудване, доставено в рамките на проекта. Така нашите клиенти разполагат с конкетно лице за контакт.
Таллпак България носи пълна отговорност за проекта до завършването му и до пълното удовлетворение на клиента.
Нашите сервизни специалисти винаги са на разположение, за да осигурят гладко опериране на вече готови проекти. Специалистите на Таллпак България оказват подкрепа на операторите и персонала по поддръжка и след стартиране на операционната система.
По време на проектния период те осигуряват практическо обучение на място като този период може да бъде удължен до 6 месеца или една година. През това време нашите специалисти обучават Ваши служители за оператори или като персонал по поддръжата. Работата се извършва съвместно с клиента с цел оптимизиране функционирането на цялата система.
Примерни аспекти от този процес са: превантивна и корективна поддръжка, употреба, контрол на качеството и др. Таллпак България сътрудничи с клиентите си за осигуряване на най-високи нива в производството.
Продължителните анализи с цел въвеждане на подобрения продължават и след предаването на проекта. Развитие в техническите решения, обучение на (нов) персонал и приложение на ъпдейтван софтуер – всички те помогат за подобряване състоянието на системата (Междинното време преди ремонти, Междинното време преди появата на неизправности, време на оператора, намаляване на загуби и задължения). Специалистите на Таллпак България оптимизират собствените си системи.
Компанията Таллпак България е известна с това, че доставя системи за опаковане с най-високи нива на достъпност. Прекъсването на работата им се регистрира рядко. Но Таллпак не прави това сама – ние работим съвместно с клиентите си. Оператори, служители по поддръжката и други заинтересовани лица приемат като предизвикателство участието си в този продължителен процес на оптимизация.